Komik Videolar,Kamera Şakaları,Komik insanlar,Komik Dizi izlee ONLİNE

Slayt Karikatür Ve İlginç Komik Resimler


SON DAKİKA HABERLERİ---GÜNCEL VE FLAŞ HABERLER

25 Haziran 2009 Perşembe

Nilüfer 2009 “Hayal” Son Albümü

Nilüfer 2009 “Hayal” Son Albümü


Nilüfer uzun bir aradan sonra yeni albümü Hayal ile sevenleri ile buluşmaya hazırlanıyor. Bir birinden güzel 11 şarkının bulunduğu bu albüm DMC müzik etiketi ile müzik marketlerde yerini alacak. Albümün Esen Shop Satış fiyatı ise Kdv Dahil 11.75 TL’dir. 29 Haziran’ da çıkacak bu albüm ile Nilüfer hayata tekrar merhaba dedi.

İşte Nilüfer’in Hayal Albümündeki şarkılar;

Tanrım
Bir Bilseydim
Olmadı Gitti
Yaramaz
İncir Çekirdeği
Hayal
Bir Liste
Unutmadım
Düş Misali
Sen Beni Tanımamışsın
Sen ve Ben


etiketler : Nilüfer 2009 albümü, Nilüfer 2009 hayal klip, Nilüfer 2009 son albüm, Nilüfer 2009 yeni albüm, Nilüfer Bir Bilseydim Şarkı Sözü, Nilüfer Bir Liste Şarkı Sözü, Nilüfer Düş Misali Şarkı Sözü, Nilüfer Hayal Şarkı Sözü, Nilüfer İncir Çekirdeği Şarkı Sözü, Nilüfer Olmadı Gitti Şarkı Sözü, Nilüfer Sen Beni Tanımamışsın Şarkı Sözü, Nilüfer Sen ve Ben Şarkı Sözü, Nilüfer Tanrım Şarkı Sözü, Nilüfer Unutmadım Şarkı Sözü, Nilüfer Yaramaz Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:


AŞK ÖLÇER(gerçekten sevdiğiniz kişiyi buraya yazın sevgi oranını bulun)

komik videolar karışık,komik videolar,ilginç insanlar,komik,komik videolar,komik vidyolar

komik videolar,videolar,vidyolar,vidolar,vidyolar,izle,youtube,komik izle,dizi izle,komikim,komik,komik vidyolar,ilginç görüntüler,korkunç videolar,duygusal videolar,ilginç hareketler,komik sahneler,stand up show,komik videolar,komik videolar,komik,komik,komik