Komik Videolar,Kamera Şakaları,Komik insanlar,Komik Dizi izlee ONLİNE

Slayt Karikatür Ve İlginç Komik Resimler


SON DAKİKA HABERLERİ---GÜNCEL VE FLAŞ HABERLER

22 Haziran 2009 Pazartesi

Atilla Taş 2009 Çikolata Son Albüm

Atilla Taş 2009 Çikolata Son Albüm




Atilla Taş
Atilla Taş uzun bir aradan sonra yeni albümü Çikolata ile hayranları ile buluştu. Albümün çıkış parçası albüm ismini taşıyan çikolata şarkısı için bir klip bile hazırlandı. Bir birinden güzel şarkılarlar Atilla taş yaza damga vuracak gibi görünüyor. Atilla Taş’ın bu albümünde 11 parça bulunmaktadır.

İşte Albümdeki şarkılar ve bazı şarkı sözleri;

*Atilla- Taş Çikolata
*Atilla -Taş Dağlar
*Atilla -Taş O Eskidendi
*Atilla -Taş Deli
*Atilla -Taş Hamsi
*Atilla -Taş Pişman
*Atilla -Taş Yarim
*Atilla -Taş Hoş Geldin Hayatıma
*Atilla- Taş Kınalı Kuzum
*Atilla -Taş Türkiyem
*Atilla -Taş Pişman

Çikolata Şarkı sözü

Olacaklardan korkmuyorum
Gözlerimi açtım bekliyorum
Seni görünce mübarek
Orta yerimden çatlıyorum

Çok zalimsin biliyorum
Yinede seni istiyorum
Mutlu olmak istiyorsan
Ayıp olurmu adres sorsam

Akşama gelicem sana gelicem
Uslu durursan çikolata vericem
Akşama gelicem sana gelicem
Uslu durursan çikolata vericem

Gözleri yakıyor kalbi dolu
İşaret aldım aşk kokulu
Ruhuna giden o zorlu yolu
Aşkım gağ gibi patlıyor

Çok zalimsin biliyorum
Yinede seni istiyorum
Mutlu olmak istiyorsan
Ayıp olurmu adres sorsam

Akşama gelicem sana gelicem
Uslu durursan çikolata vericem
Akşama gelicem sana gelicem
Uslu durursan çikolata vericem



etiketler : Atilla Taş 2009 çikolata klip, Atilla Taş 2009 son albüm, Atilla Taş 2009 yeni albüm, Atilla Taş 2009 yeni klip, Atilla Taş Çikolata Şarkı Sözü, Atilla Taş Dağlar Şarkı Sözü, Atilla Taş Deli Şarkı Sözü, Atilla Taş Hamsi Şarkı Sözü, Atilla Taş Hoş Geldin Hayatıma Şarkı Sözü, Atilla Taş Kınalı Kuzum Şarkı Sözü, Atilla Taş O Eskidendi Şarkı Sözü, Atilla Taş Pişman Şarkı Sözü, Atilla Taş Türkiyem Şarkı Sözü, Atilla Taş Yarim Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:


AŞK ÖLÇER(gerçekten sevdiğiniz kişiyi buraya yazın sevgi oranını bulun)

komik videolar karışık,komik videolar,ilginç insanlar,komik,komik videolar,komik vidyolar

komik videolar,videolar,vidyolar,vidolar,vidyolar,izle,youtube,komik izle,dizi izle,komikim,komik,komik vidyolar,ilginç görüntüler,korkunç videolar,duygusal videolar,ilginç hareketler,komik sahneler,stand up show,komik videolar,komik videolar,komik,komik,komik