Komik Videolar,Kamera Şakaları,Komik insanlar,Komik Dizi izlee ONLİNE

Slayt Karikatür Ve İlginç Komik Resimler


SON DAKİKA HABERLERİ---GÜNCEL VE FLAŞ HABERLER

4 Kasım 2007 Pazar

Siyah-Beyaz isyan

Beşiktaş'ta kaybedilen Fenerbahçe derbisi sonrasında sesler yükseldi.
4.11.2007

Beşiktaş’ta kaybedilen Fenerbahçe derbisi sonrasında sesler yükseldi. Menacer Sinan Engin, “Kaybedilen puanlar 10’a yaklaştı” derken, derbide tek golü kaydeden Bobo ilginç bir ifade kullandı: Brezilya Ligi’nde oynadım, Hollanda’daki 20 Yaş Altı Turnuvası’nda görev yaptım. Her hafta Avrupa Ligleri’ni, ülkemde oynanan futbol maçlarını takip ediyorum. Hiç bu kadar kötü hakem kararını bir arada görmedim. Üzgünüm. Yavaş yavaş her kararın bize karşı verildiğini düşünüyorum. Lig uzun bir maraton. İleride bu kayıpları gidereceğimize inanıyorum.”

Hiç yorum yok:


AŞK ÖLÇER(gerçekten sevdiğiniz kişiyi buraya yazın sevgi oranını bulun)

komik videolar karışık,komik videolar,ilginç insanlar,komik,komik videolar,komik vidyolar

komik videolar,videolar,vidyolar,vidolar,vidyolar,izle,youtube,komik izle,dizi izle,komikim,komik,komik vidyolar,ilginç görüntüler,korkunç videolar,duygusal videolar,ilginç hareketler,komik sahneler,stand up show,komik videolar,komik videolar,komik,komik,komik