Komik Videolar,Kamera Şakaları,Komik insanlar,Komik Dizi izlee ONLİNE

Slayt Karikatür Ve İlginç Komik Resimler


SON DAKİKA HABERLERİ---GÜNCEL VE FLAŞ HABERLER

26 Şubat 2010 Cuma

EN KOMİK YAZILAR BURADA

sana heck yaptim
3 programı kırak ettim önce

network sniff ettim ince ince

göz kararı da biraz dos attack yaptım

kalktım sana hack yaptım

insan neler yapar isteyince

bu bir şey değil düşününce

ben de ip'ni öğrenince

kalktım sana hack yaptım

gözlerim dönmüş boş port'u görünce

yerli yersiz paylaşımlar verildikçe

sen de tesadüf o gece firewall'ı kapattın

sana hack yaptım

çaldım çırptım karıştırdım

kendimi root'la yarıştırdım

kimse kimseye benzemez

kendimi hackle yatıştırdım

oturdum ellerimle

sana hack yaptım

Hiç yorum yok:


AŞK ÖLÇER(gerçekten sevdiğiniz kişiyi buraya yazın sevgi oranını bulun)

komik videolar karışık,komik videolar,ilginç insanlar,komik,komik videolar,komik vidyolar

komik videolar,videolar,vidyolar,vidolar,vidyolar,izle,youtube,komik izle,dizi izle,komikim,komik,komik vidyolar,ilginç görüntüler,korkunç videolar,duygusal videolar,ilginç hareketler,komik sahneler,stand up show,komik videolar,komik videolar,komik,komik,komik