Komik Videolar,Kamera Şakaları,Komik insanlar,Komik Dizi izlee ONLİNE

Slayt Karikatür Ve İlginç Komik Resimler


SON DAKİKA HABERLERİ---GÜNCEL VE FLAŞ HABERLER

18 Şubat 2009 Çarşamba

Komik Yazılar - Komik Şeyler - Komik Fıkralar

Komik Fıkralar Komik Yazılar

Eski Karım - Komik Fıkralar

Sürücü dikiz aynasında kendisini izleyen polisi görünce kaçabileceğini düşünüp basmış gaza.
Ancak polisi atlatamayacağını anlayınca, pes edip çekmiş kenara.
Polis arabasından inmiş. Bezgin, kızgın ve de küskün bir sesle:
- “Bana bak, çok yorgunum, üstelik keyfim de kaçık. Mantıklı bir özür söyle yoksa yaktım çıranı!”
Kısa bir ara ve Sürücü:
- “Karım geçen ay bir polisle kaçtı. Aynada sizin aracınızı görünce, kaçtığı polis, onu bana geri getiriyor sandım…”

Komik, Komikler, Komik Fıkra, komik şeyler

Kategori: Komik Fıkralar Yorum Yok »

Temel İngiltere’de - Komik Fıkralar

Komik Temel Fıkraları

Temel İngiltere’ye gitmişti. Arkadaşları Temel’e: - “İngilizce bilmezdin İngiltere’de çok sıkıntı çektin mi?” demişler. Temel: - “Hayır, sıkıntıyı asıl İnciluzlar çekti…”

Komik, kısa Fıkralar, Komik Fıkralar

Kategori: Kategorilenmemiş Yorum Yok »

Polis ve Temel - Komik Fıkralar

Komik Temel Fıkralarından Bir Tanesi daha : ) Komik Fıkralar

Temel araba sürerken kırmızı ışıkta geçmiş.Tabii bunu gören polis temeli durdurmuş. Polis: - “Ehliyet ve ruhsat beyfendi!” Temel: - “Verdunuzda mi isteysunuz..”

Komik, Komik Fıkra, Kısa Fıkralar, Komik Fıkralar

Kategori: Kategorilenmemiş Yorum Yok »

İlaçlar - Komik Fıkralar

Doktorun Denemesi - Komik Fıkralar

Doktor, hastasına telefon etti:
- Size verdiğim reçetedeki ilaçları kullanmaya başladınız mı?
- Başladım, doktor.
- İyileşmeye de başladınız mı?
- Daha iyiceyim. İlginize teşekkür ederim. Daha önce böyle telefonla sormazdınız…
- Ben de aynı hastalığa tutuldum. İlaçları kullanmadan önce emin olmak istedim de.

Komik, Komik Fıkra, Fıkralar, Komik Fıkralar

Kategori: Kategorilenmemiş Yorum Yok »

Yardım - Komik Fıkralar

Fazla zeki bir tarafta enayi bir tarafta : ) Komik Fıkralar

Bir yığın sebze yüklenmiş el arabasını kan ter içinde yokuş yukarı çıkarmaya çabalayan manav çırağına acıdı, yardım etti. Güç bela yokuşun başına geldiler. Geniş bir soluk alarak sordu:
- Oğlum, tek başına bu kadar yükü taşıyamayacağını ustana söylemedin mi?
- Söyledim ama…
- Öyleyse niye taşıttı?
- “Sana yardım edecek bir enayi bulunur” dedi.

Komik, Fıkralar, Komik Fıkra, Komik Fıkralar

Kategori: Kategorilenmemiş Yorum Yok »

Salak - Komik Fıkralar

içinden “İste şimdi hapı yuttuk” der. O anda düşüncesinde Nur yüzlü dedenin sesini duyar.
- Hayır evladım henüz hapı yutmadın.
- Peki ne yapmam gerek ?
- Şuradaki mızrağı görüyormusun? - Evet.
- Al onu öndeki renkli giysili adamın tam kalbine batır.
Adam mızrağı alır ve adamın tam kalbine batırır.
-Evladım işte şimdi hapı yuttun.

Komik, Fıkra, Fıkralar, Komik Fıkralar

Kategori: Kategorilenmemiş Yorum Yok »

Baş Suda - Komik Fıkralar

komik Soru Fıkrası - komik Fıkralar

Hayat bilgisi dersinde öğretmen sordu:
- Balıklar neden konuşmaz?
Funda parmak kaldırdı:
- Öğretmenim, siz de başınızı suya soksanız konuşamazsınız!

Komik, Fıkra, Komik Fıkra, Komik Fıkralar

Hiç yorum yok:


AŞK ÖLÇER(gerçekten sevdiğiniz kişiyi buraya yazın sevgi oranını bulun)

komik videolar karışık,komik videolar,ilginç insanlar,komik,komik videolar,komik vidyolar

komik videolar,videolar,vidyolar,vidolar,vidyolar,izle,youtube,komik izle,dizi izle,komikim,komik,komik vidyolar,ilginç görüntüler,korkunç videolar,duygusal videolar,ilginç hareketler,komik sahneler,stand up show,komik videolar,komik videolar,komik,komik,komik